Kleenzy Pencuci Botol dan Puting Susu Terbaik

0
68
views

Bila ada anak minum susu botol, isu yang selalu mak mak kena hadap ialah puting susu berkerak. Terlambat cuci ja memang alamat lekat la kerak-kerak susu kat keliling puting tu. Sekali dah lekat tu bukan senang pulak tu nak cuci, macam-macam pencuci guna pun belum tentu boleh tanggal semua.

Bila anak dah minum susu botol sendiri adalah bermulanya kerap lupa nak basuh botol segera

Kalau biar lama-lama boleh jadi bahaya pulak kan. Bayi adalah insan fragile yang sangat mudah terdedah kepada pencemaran. Kerana itu semua barangan bayi terutamanya botol dan puting susu perlu dibersihkan sebaiknya.

Sebab risaukan kesan sampingan pada bayi, ramai ibubapa yang pilih untuk kerap tukar puting susu. Ya lah kita sendiri pun geli tengok kerak tu makin menebal kan.

Alhamdulillah sekarang ni dah ada Kleenzy dari Tasneem Naturel. Kleenzy adalah pencuci botol susu yang menggunakan ekstrak sireh sebagai agen pembersih. Ia tidak mengandunyi SLS dan paraben yang berbahaya untuk bayi.

Minyak kelapa sawit di dalam kleenzy dapat mencairkan kerak susu dengan mudah kerana bahan natural dalam minyak dan kerak susu saling bertindak balas. Kleenzy juga boleh digunakan sebagai pencuci buah dan sayuran.

Cara penggunaan Kleenzy jugak mudah sangat. Picitkan cecair Kleenzy pada puting, botol, sayur dan buah atau boleh letakkan cecair pada span atau berus dan kemudian bersihkan menggunakan air.

Ini semua pengalaman ibu-ibu yang guna Kleenzy untuk cuci puting botol susu anak mereka. Tengok kerak susu pun boleh hilang dan puting berkilat baru beli.

Bukan takat cuci puting dan peralatan menyusu, tapi boleh juga guna untuk cuci buah dan sayuran.

Habis semua wax pada anggur tu dah hilang, barulah rasa selamat nak makan kan.

Untung kan, sebotol Kleenzy ni dapat selamatkan anda dari kerap tukar puting botol anak. Lepas tu boleh guna untuk cuci buah dan dan syuran jugak. Berbaloi sangat. Dapatkan kleenzy untuk si manja anda di SINI.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge