Tasneem Naturel Lancarkan New Baby Range, Produk Bayi Terbaik di Malaysia

Tasneem Naturel Lancarkan New Baby Range, Produk Bayi Terbaik di Malaysia

Menanti saat kelahiran cahaya mata adalah saat indah bagi mana-mana pasangan, terutamanya menyambut anak sulung. Segala aspek si kecil akan cuba disediakan sebaiknya. Perasaan teruja membuat persiapan semakin bertambah bila melewati kedai-kedai barangan bayi tak kira lah samaada di pasaraya mahupun di online sendiri. Pasti semua ibubapa mahu membuat pilihan terbaik untuk cahaya mata masing-masing. […]

Rahsia ibu ini berjaya hilangkan ruam ni muka bayi sepenuhnya!

Rahsia ibu ini berjaya hilangkan ruam ni muka bayi sepenuhnya!

Semua ibubapa nak bayi sentiasa sentiasa selesa kan. Bila nampak kulit anak merah sikit pun kita dah mula rasa risau, apatah lagi kalau sampai tahap berair. Memang tak senang duduk jadinya. Itulah pengalaman yang Puan Eija ni lalui. Hati ibu mana yang tak sedih bila tengok pipi anak tu penuh ruam, sentiasa merah-merah dan berbiji-biji. […]