Apakah Psoriasis dan Adakah ia Berjangkit?

Apakah-Psoriasis-dan-Adakah-ia-Berjangkit-1

Sejak Tasneem Naturel perkenalkan rawatan semulajadi untuk masalah kulit, pelbagai masalah kulit dirujuk kepada kami. Pastinya pengidap masalah kulit sentiasa mencari yang terbaik untuk mengatasi masalah yang mereka sedang hadapi. Salah satu masalah kulit yang saya pun baru tahu mengenainya ialah Psoriasis. Bila tengok gambar barulah saya tahu ia adalah sejenis masalah kulit yang biasa […]

Rahsia ibu ini berjaya hilangkan ruam ni muka bayi sepenuhnya!

Rahsia ibu ini berjaya hilangkan ruam ni muka bayi sepenuhnya!

Semua ibubapa nak bayi sentiasa sentiasa selesa kan. Bila nampak kulit anak merah sikit pun kita dah mula rasa risau, apatah lagi kalau sampai tahap berair. Memang tak senang duduk jadinya. Itulah pengalaman yang Puan Eija ni lalui. Hati ibu mana yang tak sedih bila tengok pipi anak tu penuh ruam, sentiasa merah-merah dan berbiji-biji. […]