5 Tips Sentiasa Bersemangat dalam Bisnes

5 Tips Sentiasa Bersemangat dalam Bisnes

Bila jumpa kawan2 yang sama2 berbisnes, ramai yang tanya soalan ni. Macam mana nak kekalkan momentum dalam bisnes? Pada saya benda ini biasa masa awal2 kita mula berbisnes, sebab belum faham macam mana rentak orang berbisnes. Bila kita dah belajar macam2 ilmu, dah lalui beberapa fasa dalam bisnes perkara macam ni tak sepatutnya jadi isu […]

Suri Hati Mr Husband, Bacaan Terbaik Wanita Yang Mahu Berhenti Kerja

suri hati mr husband

Buku ni dah lama ada kat rumah, tapi tak terbaca. Baru ni melilau satu rumah cari buku nak baca, alih-alih jumpa buku ni kat rak stok. Alhamdulillah akhirnya Allah lapangkan masa untuk baca buku ni. Sekali duduk hampir separuh saya habiskan bacaan. Masya Allah tulisan yang sangat berbekas di hati. Buku ini adalah perkongsian pengalaman Puan […]

3 Tips Pengurusan Masa yang Berkesan

time

Saya tak cukup masa! Kita sangat biasa dengar benda ni kan, dan mungkin kita pun pernah sebut. Hakikatnya semua orang dikurniakan 24 jam sehari. Tapi ada orang yang boleh capai macam-macam benda dalam hidup, ada yang masih terkial-kial nak menguruskan kehidupan. Saya pernah ikuti program pengurusan masa dan ini 3 perkara asas yang boleh membantu […]