Kleenzy Pencuci Botol dan Puting Susu Terbaik

Kleenzy Pencuci Botol dan Puting Susu Terbaik

Bila ada anak minum susu botol, isu yang selalu mak mak kena hadap ialah puting susu berkerak. Terlambat cuci ja memang alamat lekat la kerak-kerak susu kat keliling puting tu. Sekali dah lekat tu bukan senang pulak tu nak cuci, macam-macam pencuci guna pun belum tentu boleh tanggal semua. Kalau biar lama-lama boleh jadi bahaya […]

Tasneem Naturel Lancarkan New Baby Range, Produk Bayi Terbaik di Malaysia

Tasneem Naturel Lancarkan New Baby Range, Produk Bayi Terbaik di Malaysia

Menanti saat kelahiran cahaya mata adalah saat indah bagi mana-mana pasangan, terutamanya menyambut anak sulung. Segala aspek si kecil akan cuba disediakan sebaiknya. Perasaan teruja membuat persiapan semakin bertambah bila melewati kedai-kedai barangan bayi tak kira lah samaada di pasaraya mahupun di online sendiri. Pasti semua ibubapa mahu membuat pilihan terbaik untuk cahaya mata masing-masing. […]