Rahsia ibu ini berjaya hilangkan ruam ni muka bayi sepenuhnya!

2
336
views

Semua ibubapa nak bayi sentiasa sentiasa selesa kan. Bila nampak kulit anak merah sikit pun kita dah mula rasa risau, apatah lagi kalau sampai tahap berair. Memang tak senang duduk jadinya.

Itulah pengalaman yang Puan Eija ni lalui. Hati ibu mana yang tak sedih bila tengok pipi anak tu penuh ruam, sentiasa merah-merah dan berbiji-biji. Siap ada yang dah mula berair bila anak tonyoh.

Rahsia ibu ini berjaya hilangkan ruam ni muka bayi sepenuhnya!
Ibu mana yang tak sedih melihat kulit anaknya begini kan

Sana sini bawa anak jumpa doktor. Orang sekeliling pandang semacam ja nampak macam anak ada penyakit kulit. Kat mana dengar orang cakap ada ubat bagus, semua Puan Eija sanggup beli. Walaupun duit takda, tapi ikhtiarkan juga demi anak tersayang.

Satu hari Allah pertemukan Puan Eija dengan seorang agen Tasneem Naturel, yang juga saudaranya. Agen ini cadangkan Puan Eija guna balm skeenz. Balm ini dirumus dari bahan-bahan semulajadi tanpa bahan kimia berbahaya.

Rahsia ibu ini berjaya hilangkan ruam ni muka bayi sepenuhnya!
Balm skeenz mengandungi minyak premium yang telah terbukti bagus untuk kesihatan kulit

Walaupun dalam hati terdetik rasa balm ni mahal, tapi Puan Eija pasrah ja untuk terus ikhtiar demi kebaikan anaknya. Dia pun terus buat keputusan untuk beli balm skeenz ni. Bila dapat ja balm, Puan Eija terus sapukan pada pipi anaknya yang sedang memerah.

Untuk maklumat lanjut mengenai pakej ini boleh hubungi Agen Sah Tasneem Naturel seluruh Malaysia

Lepas sehari, Puan Eija terkejut bila tengok ruam di pipi anaknya semakin teruk. Siap ada macam bernanah. Dia pun terus hubungi agen Tasnem Naturel tersebut untuk mengadu keadaan tu.

Masa tu barulah Puan Ieja faham sebelum nak mula guna balm yang natural, dia perlu hentikan dulu penggunakan krim lain terutamanya yang mengandungi pelbagai bahan kimia berbahaya seperti zink, paraben dan sebagainya.

Rahsia ibu ini berjaya hilangkan ruam ni muka bayi sepenuhnya!
Kulit bayi masih fragile untuk terdedah kepada pelbagai bahan kimia

Jadi Puan Eija pun berhenti guna krim lain. Agen tu juga nasihatkan Puan Eija untuk tangguhkan dulu penggunaan balm Skeenz sehari dua bagi hilangkan dulu kesan-kesan bahan kimia dari krim sebelum ni. Bila bercampur pelbagai bahan memang boleh mendatangkan pelbagai reaksi.

Tapi Puan Eija dapat lihat ada bahagian ruam di muka anaknya dah mula kering. Dan dia yakin balm skeenz dah serasi dengan anak. Jadi dia teruskan sapu balm skeenz sahaja setiap hari dan Alhamdulillah hasilnya lepas 2 minggu pipi anaknya licin seperti bayi lain.

Rahsia ibu ini berjaya hilangkan ruam ni muka bayi sepenuhnya!
Syukur balm skeenz dapat bantu bayi Puan Eija keluar dari masalah ruam kulit

Puan Eija bersyukur sangat mimpi ngerinya dengan masalah kulit anaknya sudah berakhir. Kini Puan Eija semakin yakin dengan pilihannya untuk menggunakan balm Skeenz yang lebih mesra kulit bayi. Ibubapa yang ada masalah seperti Puan Eija sebelum ni boleh hubungi kami di SINI.

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

CommentLuv badge