in Agen Tasneem Naturel, Tasneem Naturel

Kleenzy Pencuci Botol dan Puting Susu Terbaik

Bila ada anak minum susu botol, isu yang selalu mak mak kena hadap ialah puting susu berkerak. Terlambat cuci ja memang alamat lekat la kerak-kerak susu kat keliling puting tu. Sekali dah lekat tu bukan senang pulak tu nak cuci, macam-macam pencuci guna pun belum tentu boleh tanggal semua. Kalau biar lama-lama boleh jadi bahaya pulak kan. Bayi adalah insan fragile yang sangat mudah terdedah kepada pencemaran. Kerana itu semua barangan bayi terutamanya botol dan puting susu perlu dibersihkan sebaiknya. Sebab risaukan kesan sampingan pada bayi, ramai ibubapa yang pilih untuk kerap tukar puting susu. Ya lah kita sendiri pun…

Continue reading