Balm Sleeptime Tasneem Bantu Anak Susah Tidur

Balm Sleeptime Tasneem Bantu Anak Susah Tidur

Mendapat cahaya mata adalah satu anugerah yang terindah dalam hidup setiap pasangan yang telah berumah tangga. Namun perlu diingatkan, ia juga merupakan satu permulaan yang ibu terpaksa berkorban waktu tidur.  Pernah tak ibu alami pekara seperti ini. Di mana anak-anak tak nak tidur? Susah nak tidur? Hanya tidur-tidur ayam tidur dan nak berkepit dengan ibu. […]

Agen Tasneem Naturel Kulai, Johor

Agen Tasneem Naturel Kulai, Johor

Assalamualaikum dan salam perkenalan dari saya. Alhamdulillah nama diberi Rosikah binti Noh. Bagi mana yang belum kenal boleh panggil dengan panggilan Kak Rose atau pun Kak Ikah. Kak Rose berasal dari Jitra, Kedah. Setelah tamat sahaja alam persekolahan tingkatan 5, Kak Rose dah mula hidup merantau. Dari Kedah ke Pahang, dari Pahang ke Perlis, dari […]

Agen Tasneem Naturel Kuala Nerus, Terengganu

Agen Tasneem Naturel Kuala Nerus Terengganu

Assalamualaikum. Hai saya Nuraida Mohd Harith. Boleh panggil saya, Aida. Saya berasal dari Plentong, Johor Bahru, Johor dan sekarang menetap di Kuala Nerus, Terengganu. Alhamdulillah dah hampir 7 tahun bermastautin di negeri Terengganu Darul Iman. Saya berusia 38 tahun dan merupakan Ibu kepada 3 cahayamata. Yang sulung merupakan anak lelaki berusia 7 tahun, yang kedua […]

Agen Tasneem Naturel Kuala Terengganu, Terengganu

Agen Tasneem Naturel Kuala Terengganu

Assalamualaikum dan salam perkenalan. Nama diberi Norhaida Laila binti Baharuddin. Disebabkan nama panjang ada yang panggil saya Haida,Laila dan terbaru Mekda. Harapannya panggilan mekda kekal sampai bila- bila sebab dah terbiasa. Mekda berasal dari Terengganu dan sekarang ini menetap di Kuala Terengganu. Sudah berkahwin dan mempunyai seorang cahaya mata perempuan bernama Aisyah Humaira. Sekarang ini […]

Agen Tasneem Naturel Sungai Petani, Kedah

Agen Tasneem Naturel Sungai Petani Kedah

Assamualaikum dan salam perkenalan semua. Saya Wardah bt Abdul Rahman, berusia 34 tahun dan bergelar seorang ibu kepada sepasang cahaya mata berusia 8 tahun (Muhammad Yusuf) dan 6 tahun (Maryam). Kampung saya di Jitra dan kini kami sekeluarga menetap di Sungai Petani, Kedah. Selain menjalankan perkhidmatan terapi bekam dan urutan untuk golongan wanita, saya juga […]

Doktor Ini Kongsi 5 Cara Selamat Hilangkan Sembelit pada Bayi & Kanak-kanak

Cara Selamat Hilangkan Sembelit pada Bayi & Kanak-kanak

Pengalaman dua orang anak mengalami sembelit yang panjang menyebabkan saya sangat concern dengan isu ini. Masa Fateh tak berak berhari-hari saya pernah bawa dia berjumpa pakar kanak-kanak. Kemudian Faqihah pulak pernah sembelit sampai berak berdarah sampai rujuk kat doktor jugak. Semua ni jadi pengalaman untuk saya dan saya catatkan di sini supaya lebih ramai ibubapa […]

Spray Tidur Sleepy Pillow Mist, adakah berbahaya seperti ubat tidur?

Spray Tidur Sleepy Pillow Mist, adakah berbahaya seperti ubat tidur?

Sejak Tasneem Naturel lancarkan semburan aromaterapi untuk mudahkan tidur, kerap kami dihujani dengan soalan adakah produk ini selamat? Ramai yang merasa ragu2 untuk mencuba kerana bimbangkan kesan buruk yang mungkin timbul dari Sleepy Pillow Mist ni. Apatah lagi rata-rata yang mahu dapatkan spray ini adalah untuk anak kecil yang susah tidur, jadi mestilah lebih berhati-hati […]

Kedai Bayi dan Farmasi Jual Balm Tasneem di Johor

baby balm

Alhamdulillah produk Tasneem sudah mendapat tempat di hati ibu bapa di Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia. Semakin ramai yang memahami kepentingan menggunakan produk yang bebas dari bahan kimia dan sintetik. Malah produk ini juga telah banyak membantu memudahkan urusan harian ibu bapa bersama anak-anak. Anda boleh dapatkan rangkaian produk Tasneem dari Agen Sah Tasneem atau […]

Apakah Psoriasis dan Adakah ia Berjangkit?

Apakah-Psoriasis-dan-Adakah-ia-Berjangkit-1

Sejak Tasneem Naturel perkenalkan rawatan semulajadi untuk masalah kulit, pelbagai masalah kulit dirujuk kepada kami. Pastinya pengidap masalah kulit sentiasa mencari yang terbaik untuk mengatasi masalah yang mereka sedang hadapi. Salah satu masalah kulit yang saya pun baru tahu mengenainya ialah Psoriasis. Bila tengok gambar barulah saya tahu ia adalah sejenis masalah kulit yang biasa […]

Tips Urus Masa di Dapur bagi Wanita Bekerja dari Rumah

Tips Urus Masa di Dapur bagi Wanita Bekerja dari Rumah

Hari ni anak balik awal sempena musim peperiksaan. Rasa macam kejappp sangat masa diorang kat sekolah. Mak banyak lagi urusan bisnes belum setel ni.haha. Mujur la gulai ayam semalam banyak lebih. Jadilah menu hari ni gulai ayam perangat, ayam goreng panas2 lawan dengan sambal bilis Cik Nor. Fuhh..tak sedar licin sepinggan. Menu makan dengan anak2 […]