Cara Pengambilan Tablet Genius RR4U

2
1127
views

Baru-baru ini saya berjumpa dengan rakan saya yang merupakan seorang guru. Saya terkejut melihat banyak kotak tablet makanan minda di dalam simpanannya. Rupanya ia adalah salah satu usaha pihak sekolahnya membantu pelajar-pelajar yang akan menghadapi peperiksaan awam. Alhamdulillah, satu inisiatif yang baik dari pihak sekolah.

Cuma yang mengejutkan saya bila dia maklumkan ini stok untuk seminggu sahaja. Ha..banyaknya! Sedangkan calon peperiksaan di sekolah tu sikit saja. Bila risik-risik tanya rupanya setiap kali pengambilan 6 biji. Sehari 2 kali ambil. Banyak nya! Saya pun tanya harga sebotol, fuh..murah kemain. Oo..barulah lah faham. Strateginya jual murah, tapi kandungan bahan dalam tablet tu sikit. Jadi kena ambil banyak tablet untuk satu sesi. Bila congak balik jumlah pengambilan bulanan, lagi untung beli Tablet Genius RR4U ni.

Tambahan kalau nak bagi dekat kanak-kanak memang tak sesuai la makanan minda yang kena ambil banyak setiap sesi ni. Jenuh nak bagi anak habiskan ikut dos yang betul. Kalau tak cukup pasti kesan pengambilannya pun kurang.

Rasa bersyukur  ditemukan dengan Tablet Genius RR4U ni. Sebiji ja sekali ambil. Untuk anak kecil sebiji sehari dah cukup. Sambil-sambil ja kita suapkan. Rasa original, manis-manis sikit. Biasanya anak memang mudah suka rasa ni. Saya selalu letak tinggi-tinggi, kot kita terleka anak buat gula-gula pulak. Kan dah terlebih-lebih cerdik. 😛

Cuma untuk  anak yang lebih besar ataupun anak-anak yang ada keperluan khusus ja perlu ambil lebih sikit. Contohnya untuk anak yang degil tak dengar cakap sampai rasa tak tau nak buat macam mana, boleh lah bagi 2 biji pagi 2 biji malam. Biasanya dalam 2 minggu dah boleh nampak perubahan. Lepas tu dah boleh kurangkan dos, hanya untuk kekalkan perubahan anak ja.

Ini adalah cara pengambilan yang di syorkan mengikut umur.

1 hingga 3 tahun

  • 1 biji pagi

4 tahun ke atas

  • 1 biji pagi, 1 biji malam

Untuk kes khas seperti anak degil atau yang mahukan kesan yang lebih cepat

  • 2 biji pagi 2 biji malam

Tablet Genius RR4U ni dari rumusan hemopathy, jadi kalau ambil lebih pun tiada kesan sampingan. Cuma dalam sehari seeloknya jangan lebih dari 6 tablet. In syaa Allah amal 1-2 tablet sehari pun dah boleh nampak kesan positif pada anak kecil.

Setiap botol tablet genius ini mengandungi 60 tablet. Jadi purata penggunaan bagi sebotol adalah antara 1-2 bulan mengikut penggunaan. Dengan pelaburan hanya rm50 sebotol memang sangat berbaloi untuk diamalkan sebagai pemakanan minda anak-anak. Pelaburan bulanan tak sampai rm30 pun. Tapi kesan pada perkembangan anak-anak sungguh memberangsangkan. Alhamdulillah

 

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here